vlajka cz vlajka en

Vnější LED osvětlení

 

Produkty vnějšího LED osvětlení drážních kolejových vozidel jsou konstruovány a vyráběny s využitím technologie vysoce svítivých LED. Svítidla jsou určena nejen pro nová konvenční i vysokorychlostní vozidla, ale i k náhradě stávajících žárovkových svítidel osazených na provozovaných kolejových vozidlech.

Použitá LED technologie zajišťuje vysokou spolehlivost, dlouhou životnost, nízký příkon, malé zástavné rozměry, robustní provedení a jednoduchou montáž. Svítivosti a barevnost jednotlivých typů svítidel odpovídá platným standardům a vyhláškám pro provoz kolejových vozidel. Specifické mechanické provedení svítidel lze přizpůsobit požadavkům zákazníka, tj. konstrukci a designu vozidla.

 


 

CSM-2809-24-110-01.xy    » Čelní LED světlomet

 

CSMNejdůležitější vlastnosti

»  Dlouhá životnost díky vysoce svítivým LED diodám

»  Vysoká spolehlivost a nízký příkon

»  Přepínání intenzity světla (netlumené x tlumené)

»  Detekce a indikace poruchy

»  Napájecí napětí 16,8 V až 137,5 V DC

»  V souladu s UIC 534, ČSN EN 15153-1 (včetně položky 5.3.5. tabulka 3)

»  CR LOC&PAS TSI certifikováno

»  Robustní provedení, stupeň krytí IP66

 

Popis

Čelní LED světlomet CSM-2809-24-110-01.xy s přepínáním intenzity světla (dálkové x tlumené) odpovídající EN 15153-1 (včetně kap. 5.3.5: tab.3) a UIC534 je určen pro provoz na drážních vozidlech. Čelní světlomet je zkonstruován s použitím moderních elektronických součástek a technologií s vysoce svítivými LED. Světlomet disponuje diagnostikou a indikačními výstupy, které informují o bezporuchovém nebo poruchovém stavu.

Přední část světlometu je opatřena krycím průhledem, zadní část je opatřena chladičem s upevňovacími otvory, polopropustnou membránou zajišťující odvětrání případné vlhkosti světlometu a připojovacími vodiči zakončenými konektorem.

Světlomet je dodáván samostatně v základním provedení nebo součástí dodávky mohou být i mechanické díly pro připevnění světlometu ke skříni vozidla, které umožňují nastavení souososti světlometu s osou vozidla (trati), případně může být světlomet doplněn o krycí rámeček se sklem.

 

Prostředí

»  Napájecí napětí:  16,8 - 137,5 VDC

»  Teplota okolí provozní:  -40 °C až +70 °C (rozšířená třída T3 dle EN 50155)

»  Rozměry:  CSM-280-24-110-01 - Ø180 x 123 mm (průměr x h)  / základní provedení

                      CSM-280-24-110-01.01 - Ø258 x 155 mm (průměr x h)  / instalace na šikmou čelnici (-10 °)

                      CSM-280-24-110-01.02 - Ø258 x 155 mm (průměr x h)  / instalace na rovnou čelnici

 

Typové označení

CSM-2809-24-110-01.xy - pozice xy  označuje provedení mechanického upevnění světlometu na vozidle

 

Více informací o produktu- odkaz katalogový list 

Pozn.: Při vývoji a výrobě LED světlometu spolupracujeme se splečností BMAC Ltd.



NSV1xyab    » Koncová a obrysová LED svítidla

 

NSV1xyabNejdůležitější vlastnosti

»  Dlouhá životnost díky vysoce svítivým LED diodám

»  Vysoká spolehlivost a nízký příkon

»  Přepínání intenzity bílého světla (netlumené x tlumené)

»  Detekce a indikace poruchy

»  Napájecí napětí 16,8 V až 60 V DC

»  Integrovaný přepěťový odpojovač

»  V souladu s UIC 532, UIC 534, ČSN EN 15153-1

»  CR LOC&PAS TSI certifikováno

»  Robustní provedení, stupeň krytí IP55

 

Popis

Obrysová a koncová světla řady NSV1xyab se vyznačují použitím vysoce svítivých LED diod. Použitá LED technologie zajišťuje jejich dlouhou životnost a spolehlivost v porovnání se světly osazenými klasickými žárovkami. Světla jsou určena jak pro nová vozidla, tak jako náhrada klasických žárovkových svítidel ve stávajících vozidlech. Podle varianty jsou světla vybavena bílými, červenými nebo oběma typy LED (kombinované světlo). Světlo (nebo část) s bílými LED diodami lze přepínat mezi režimem vysoké intenzity (netlumené světlo) a nízké intenzity (tlumené světlo). Zakázkově jsou vyráběna světla i v kombinaci s bílýmí a modrými LED.

LED diody jsou členěny do zón, což zajišťuje, že svítidlo zůstává nadále funkční i při poruše některých LED diod. Výpadek zóny je detekován a signalizován změnou stavu na indikačním digitálním výstupu.

Řada světel NSV1xyab splňuje vyhlášky UIC 532, UIC 534, normu EN 15 153-1 a odpovídá TSI CR RTS LOC&PAS (2011/291/EU).

 

Prostředí

»  Napájecí napětí:  16,8 - 60 VDC

»  Teplota okolí provozní:  -40 °C až +55 °C (třída T2 dle EN 50155)

»  Rozměry:  Ø250 x 95 mm (průměr x h)  / kompletní svítidlo NSV1xyab včetně krytů

                      Ø165 x 32 (průměr x h)  / deska elektroniky svítidla NSV1xyab bez krytů

 

Typové označení

NSV1xyab - pozice xyab označuje provedení koncového a obrysového LED svítidla

Pro vozidla s integrovanými světly dodáváme pouze samostatnou desku elektroniky světla NSV1xyab bez krytů.

 

Více informací o produktu a konfigurace svítidla - odkaz katalogový list 

Pozn.: Při vývoji koncových a obrysových LED svítidel spolupracujeme s VUT Brno, fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.


 

NSV0xY    » Návěstní LED svítidla

Pozn.: Pro nové projekty doporučujeme použít řadu LED svítidel NSV1xyab

 

 

NSV0xY

Nejdůležitější vlastnosti

»  Dlouhá životnost díky vysoce svítivým LED diodám

»  Vysoká spolehlivost a nízký příkon

»  Detekce a indikace poruchy

»  Napájecí napětí 16,8 V až 60 V DC

»  V souladu s UIC 534, TNŽ 28 7204

»  Robustní provedení, stupeň krytí IP55

 

 

 

Popis

Obrysová a koncová světla řady NSV0xY se vyznačují použitím vysoce svítivých LED diod. Použitá LED technologie zajišťuje jejich dlouhou životnost a spolehlivost v porovnání se světly osazenými klasickými žárovkami. Světla jsou určena jak pro nová vozidla, tak jako náhrada klasických žárovkových svítidel ve stávajících vozidlech. Podle varianty jsou světla vybavena bílými, červenými nebo oběma typy LED (kombinované světlo).

LED diody jsou členěny do zón, což zajišťuje, že svítidlo zůstává nadále funkční i při poruše některých LED diod. Výpadek zóny je detekován a signalizován změnou stavu na indikačním digitálním výstupu.

 

Prostředí

»  Napájecí napětí:  16,8 - 60 VDC

»  Teplota okolí provozní:  -30 °C až +50 °C

»  Rozměry:  Ø250 x 95 mm (průměr x h)  / kompletní svítidlo NSV0x včetně krytů

                      Ø165 x 32 (průměr x h)  / deska elektroniky svítidla NSV0xA bez krytů

 

Typové označení

NSV0xY - pozice xY označuje provedení koncového a obrysového LED svítidla

NSV0xY-P - koncového a obrysového LED svítidlo v provedení s přepěťovým odpojovačem

x        - 01 vyzařuje bílé nebo červené světlo (přepinatelné)

          - 02 vyzařuje bílé světlo

          - 03 vyzařuje červené světlo

Y       -      kompletní svítidlo včetně krytů

                 - A  kompletní oživená dps elektroniky včetně připojovacích vodičů

             - dps elektroniky včetně nosného plechu

 

Více informací o produktu a konfigurace svítidla - odkaz katalogový list 


 

  NSV93    » Koncové LED svítidlo

 

Nejdůležitější vlastnosti

»  Dlouhá životnost díky vysoce svítivým LED diodám

»  Vysoká spolehlivost a nízký příkon

»  Náhrada žárovky typu H2

 

NSV93Popis

Koncové svítidlo NSV93 na bázi LED vyzařuje červené světlo a je určeno pro montáž do koncových svítidel (reflektorů) kolejových vozidel. Jedná se o náhradu žárovek typu H2 ve stávajících koncových svítidlech osazených na vozidlech. Svítidlo NSV93 využívá moderní elektronické součástky a technologie – vysoce svítivé LED vyzařující červené světlo. Nosná mechanická část slouží k odvedení přebytečného tepla z  LED a ostatní elektroniky a současně jako nosná část, která je určena k mechanickému upevnění svítidla do tělesa reflektoru (rozměrová náhrada automobilové žárovky typu H2 z hlediska upevnění v reflektoru). Svítidlo je konstruováno jako soustava LED rozdělených do dvou zón po čtyřech LED, které jsou rovnoměrně rozloženy po obou stranách nosné části mechanické konstrukce tak, aby bylo zaručeno rovnoměrné rozložení světelného toku.

 

Prostředí

»  Napájecí napětí:  16,8 - 30 VDC

»  Teplota okolí provozní:  -30 °C až +50 °C

»  Rozměry:  Ø47 x 68 mm (průměr x h)

 



© UniControls-Tramex s.r.o. 2011 • Všechna práva vyhrazena